Saturday 14 May 2011

Saturday and Sunday

Posted by our loves story at 22:03
Bosan do duduk rumah weekend ni ..takde buad pape pon ..tak macam ORANG tu pegi jalan-2 dkt JJ untong lah kan . :D .hari Sabtu ni aku punya air mata macam leaking tap ..apehal tah ..saked hati punya pasal kot . texting dengan b pon ..hm entah lah ai ..semua ni start hari khamis tu lah ..

12 May 2011

Pagi tu smpai je sekolah aku dok busy dengan novel 'Hati Bergetar Rindu' .Bosan kan ,so baca lah novel ..then b sampai teros duduk sblah aku ,aku buad dono je lah sbb act bengang dgn dia malam tu .mood dia agak tak stabil so macam nak taknak je layan aku .so pagi tu tanda protes lah .ingad dia nak pujuk .rupanya dia buad takesa je ,then blah .sengal ! whole day aku tak jumpa dgn dia do ..tak bercakap pon ..tngk nad dgn naja ..JEALOUS wok ! Before balik tu aku mintak maaf lah dkt b .aku ingad dah okey lah .tap sama je condition kiteorang . :(

13 May 2011

Act pagi tu dtg ingad nak jumpa b ,tap aku teringad yang hmwrk BM tak siap lagi .then siapkan keje tu sampai siap .within that time b aku sampai .dia diri je sblah aku ,then aku tanya lah 

aku : biy ,taknak duduk ke ?
biy : malas lah .*blah
 then dia datang balik ,dia straight pegi dkt siddiq ..hm aku buad bodoh je lah .sbb selalunya dia tego aku ,,tap haritu ego pulak taknak tego aku ..ish ! sukahati dia lah kan ..

Masa rehat 

Biy dtg kelas aku .then kiteorang borak-2 luahan perasaan ,setelkan problem .Finally ..kiteorang back to normal .

 Back to normal pon kjp je ..
sabtu malam ahad tu kiteorang argue balik wish goodnight then aku teros tido ;)

aku rasa tu je kot .well then Bubye <3


0 comments:

Post a Comment

Powered By Blogger
 

Our Loves Story :) Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | Angry Birds Merchandise